حضور مشکوک داعش در خارج از مرزهای شام و عراق
 
دفاع مقدس
8سال دفاع مقدس
 
 

خبرگزاری تسنیم: هدف نهایی پایدارسازی تشنج سیاسی و نظامی در منطقه است که جز با گسترش مرزهای خشونت و درگیری، حاصل نمی شود.

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، تحرکات اخیر داعش در منطقه در جهت درگیر شدن با کشورهای مصر و لیبی سوال برانگیز است چرا که به لحاظ نظامی نمی توان توجیهی را برای گسترش دامنه درگیری ها پیدا کرد.

هسته اصلی داعش عمدتا در مناطق شمال غرب و غرب عراق و همین طور شرق سوریه قرار دارد و با توجه به راهبرد اصلی اش در زمینه استقرار حکومتش در شام و عراق، چگونه است که این گروه در پی تجاوز به لیبی و درگیر شدن با مصر برآمده است؟

پاسخ اول:
ماهیتی نظامی راهبردی دارد به این صورت که با پیروزی های ماههای اخیر نیروهای عراقی ممکن است این گروهک در پی تغییر مکان جغرافیایی بر بیاید. خبر ناامن شدن عراق برای این گروهک را پیشتر سردار قاسم سلیمانی اعلام کرده بود.
پاسخ دوم:
ماهیتی سیاسی دارد که ریشه اش در هماهنگی مرموز داعش با برخی کشورها خصوصا اسراییل نهفته است. هدف نهایی پایدارسازی تشنج سیاسی و نظامی در منطقه است که جز با گسترش مرزهای خشونت و درگیری، حاصل نمی شود.

صهیونیست ها تلاش می کنند تا اهرم خشونت و افراطی گری در منطقه را همچنان حفظ کنند و برای حفظ منافعشان از این طریق به چانه زنی بپردازند.

داعش



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 23 آذر 1394برچسب:, :: 9:46 :: توسط : محمد رضا بوربور شیرازی

درباره وبلاگ
این وبلاگ درمورددفاع مقدس می باشد
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دفاع مقدس و آدرس defaemoghadas1359.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 160
بازدید هفته : 181
بازدید ماه : 177
بازدید کل : 107621
تعداد مطالب : 122
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1